onsdag, maj 03, 2006

Sue you to hell!

2,4 miljoner beräknas "festen" häromdagen kosta.
Festen som var en orgie i stenkastning och glaskrossning vill säga.

Jag vägrar betala.
Stäm skiten ur arrangörerna.
Leta reda på varenda deltagare.
Kräv dem på enorma skadestånd.
Gör dem skuldsatta för resten av livet.

Mina och andras surt inarbetade skattepengar ska inte gå till att sponsra deras illegala, dumdristiga och helt enkelt idiotiska fritidssysselsättningar. Jag vill inte heller behöva betala mer för min shopping, trots att det givetvis är konsumenterna som får stå för handels ökade kostnader i och med all skyltfönsterkross. Reclaim the city borde skicka en check till samtliga framtida konsumenter som ett förlåtmigtelegram för att våra hårt intjänade pengar nu kommer räcka till mindre grejer.

"– Krossade rutor, dans, musik och kärlek. Allt är en del av att ta tillbaks gatorna från dom som så länge har stulit dom ifrån oss. Den ordning som finns är ett hån mot folk då är det inte konstigt att man väljer att slå sönder fönster eller att skapa fester för att visa på alternativa vägar."

Stackars, stackars den anonyme företrädaren som uttalade sig som ovan.
Det är bara så tragiskt.
Men trots all tragik i värden som jag känner för den personen.
Så vill jag ändå SUE YOU TO HELL.

Så det så.

Fy sjutton.
Jag kräks nästan när jag tänker på det.

Inga kommentarer: